Post by reipavsaconland on Mar 14, 2022 16:58:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ polytone ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ polytone IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel punten ▞▞▞
▞▞▞ polytone 2022 version ▞▞▞
voor zover ik op de telefoon van mijn vriend heb gespeeld, zie ik dat dit een geweldige game is met een geweldige soundtrack. Maar toen ik download, werd ik teleurgesteld door het feit dat zowel de tutorial als het nummer in mijn game niet werken ik speel geen enkel nummer omdat het is geladen en vervolgens onmiddellijk naar het resultatenscherm is gegaan. Ik heb de nummers veel tijd opnieuw gedownload door te stoppen en het spel te openen om het nummer aan het begin te laten downloaden, het werkt nog steeds niet
Zelfs het is moeilijk, de timing van de vierkanten van gevorderd tot moeilijk, het is een uitdaging.
best goed spel, helaas heb je meer dan 2 duimen nodig om het te spelen. zelfs de basis.
Gaat niet open
Zou makkelijker en beter zijn als het overeenkomt met de beat van de nummers. Idk of het slechts het eerste paar was dat ik deed of dat ze allemaal zo zijn, maar erg moeilijk en frustrerend als de pleinen niet eens op de maat van de muziek zijn?
polytone Музыка pqn
probleem opgelost! als je niet kunt beginnen met spelen nadat je een nummer hebt geselecteerd en het is afgelopen, hoef je alleen maar toestemming te geven voor opslag. je kunt dit vinden bij het instellen en vervolgens apps selecteren, daarna polytone selecteren en vervolgens naar toestemming gaan, je kunt daar opslagruimte vinden en het inschakelen als het aan is, probeer het dan uit en vervolgens aan.
Slecht
het spel start niet!
Deze game is geweldig, dit zal handig zijn voor het oefenen van het richten, geweldige game !!!!
Het spel start niet eens.
Dit is eigenlijk een geweldig concept van het spel, een ritmespel, maar het lijkt meer op fps dan op dynamix, voez, deemo en lanota. Dit is de eerste keer dat ik een ritme-fps-spel speel, ik ben zo opgewonden dat ik, aangezien ik een ritme-pro-gamer ben, zelfs graag hard moeilijk wil spelen na het spelen van de tutorial.De instelling voor de diff-regeling (note aaproach), snelheid en geluid maakt het echt een complete set-up voor mij, ik kan niet elke noot lezen omdat ze langzaam komen, maar nadat ik de snelheid heb veranderd, kan ik nu een grotere score behalen: ) Al met al ben ik dol op deze game, echt een beste game voor mij om mijn vaardigheid als ritmespeler te vergroten. Misschien zal ik wat van je kaart kopen als ik wat geld heb. Bedankt voor het maken van deze game, blijf vastberaden in de toekomst, ontwikkelaars...
Het spel zou helemaal niet werken voor mij. Het had veel potentieel. Het zag eruit als een leuk uniek spel. Ik zou enthousiast zijn geweest om verslaafd te raken aan dit spel, maar het werkte helaas niet voor mij.
Het speelt geen nummers af, zelfs de tutorial werkt niet
Leuk spel
polytone 音樂 xni
Hallo! Er lijkt een probleem te zijn met de app. Telkens wanneer ik een nummer speel en nadat ik mijn offset heb gekozen, eindigt het nummer onmiddellijk. Ik heb een snelle reactie nodig zodat ik het spel kan spelen omdat ik er nieuw ben ^^ Bewerken: de cache verwijderd en werkt weer naar behoren
Echt een goed spel! Ik zou je aanraden om aangepaste nummers toe te voegen, omdat het de gemeenschap naar ongekende hoogten laat gaan! (Zorg ervoor dat je een methode bedenkt om nummers zoals mabye newgrounds toe te voegen?)
Ten eerste was het niet het eerste first-person ritmespel. Ph: duiker is. Ten tweede ondersteunt het geen speler met 2 vingers (duimen). Het ondersteunt wel, maar alleen voor een eenvoudig niveau, wat helemaal niet uitdagend is. En het laagste voorschot lvl 50 alr geeft een 4 vingertrap. Lmao. Maar dit spel is echt leuk. De grafiek is geweldig. De resultatenpagina is zeer gedetailleerd. Het is gewoon zo perfect. 4/5
Ik hoop dat ze meer fatsoenlijke nummers toevoegen dan trance-nummers.
gameplay is absoluut verschrikkelijk
Ik hou echt van dit spel
Hallo, ik wil gewoon 5 sterren toevoegen
Nou, ik verwachtte dat deze game goed zou zijn, totdat ik een zwart scherm kreeg dat niet weggaat. Ik heb het meer dan 5 keer opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Zeer teleurgesteld. Ik dacht dat dit spel leuk zou worden.
Het is een geweldige game met potentie, maar er zijn nog wel wat veranderingen aan nodig. 1.Het achtergrondthema tijdens het spelen van het spel maakt het moeilijk om de noten te zien. 2. Maak het voor spelers gemakkelijker om de noten te zien met nummering in plaats van verschillende kleuren, want spelers verwarren welke noten daarna komen. 3. Maak de pauzeknop door te tikken of dubbel te tikken in plaats van hem vast te houden. 4. De timingindicator kan veranderen in andere dingen in plaats van kleuren.
Dit is een goed spel!
heeft potentieel, maar moet meer worden opgepoetst, zoals het groter maken van de tekst met uitleg over de offset en snelheid in de instellingen
Dit had een van mijn favoriete ritmegames kunnen zijn met de "unieke" first person-stijl. Ik heb al een andere app gezien met een vergelijkbare speelstijl, alleen met betere muziek en meer p2p. Dit heeft een schone interface en vloeiende muziek, maar mist de pop die ik zoek. Bovendien frustreert het spel me als ik noten in de hitboxen aanraak en het spel het als een misser beschouwt. Ik dacht niet dat een ritmespel me gefrustreerd kon maken.
Het spel was in het begin goed, daarna kreeg het een aantal problemen. Ten eerste vond ik het in kaart brengen behoorlijk frustrerend in vergelijking met phigros, een ander ritmespel. Dit is ook geen first-person ritmespel. Ten tweede heeft dit spel geen goede muziek. Als je naar andere games kijkt, kunnen ze betere muziek hebben dan de meeste andere games. Ex, phigros en taiko no tasigun (ik weet dat ik de titel heb gekocht, sorry). Eerlijk gezegd raad ik dit spel niet aan. Er zijn betere opties die er zijn.
Het zou beter zijn als ik het volume lager zou kunnen zetten.
Toen ik het installeerde, startte ik de app, maar hij bleef gewoon op het zwarte scherm staan en startte niet. Ik probeerde zowel de telefoon opnieuw op te starten als de cache te wissen, maar hij bleef daar gewoon op een zwart scherm staan. is het niet compatibel met mijn telefoon of moet ik even wachten?
Minecraft Trial არკადული qye
Mijn vinger is te kort voor dit spel
dit spel goed nieuw spelconcept!